چاپ لیبل آب معدنی آوان پک

لیبل آب معدنی در واقع همان چاپ برچسبی که روی بطری چسبانده می شود تا اطلاعاتی را در رابطه با مشخصات آن ارائه دهد. این اطلاعات شامل نام تولید کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و مواردی از این قبیل می باشد. به عبارتی می توان گفت که لیبل شناسنامه کالای تولید شده و واسطه ای میان تولید کننده و مصرف کننده جهت معرفی و توضیح در رابطه با کالا و شرکت تولید کننده است. چاپ لیبل آب معدنی به عنوان شناسنامه برند شما و روشی مناسب برای معرفی مشخصات محصول شما می باشد و تاثیر به سزایی در فروش محصول شما خواهد داشت. همچنین به کسب کار شما اعتباری دو چندان می دهد. استفاده از طراحی لیبل بطری به شما فرصت می دهد به راحتی انگیزه مشتری برای خرید را تحت کنترل قرار دهید و در این راستا سود کسب و کار خود را افزایش دهید. 

پس در طراحی لیبل باید در نظر داشته باشید که اطلاعات اولیه و اساسی خوانا و شفاف در اختیار خریدار قرار دهید.

برای چاپ لیبل آب معدنی باید به ضد آب بودن و قابلیت چسبندگی بسیار بالای آن توجه ویژه نمودد. این لیبل ها پس از آماده سازی محتوای داخل بطری و در مرحله آخر تولید، به بطری چسبانده می شود

با در نظر گرفتن اینکه امروزه استفاده از آب معدنی بسیار رایج شده و علاوه بر استفاده در مسافرت و گردش بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای استفاده از آب لوله کشی از آب معدنی استفاده کنند .که به همین دلیل برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند .پس طراحی و چاپ لیبل آب معدنی دارای مزایای زیادی است که می توان به این موارد اشاره کرد :

مزایای چاپ لیبل آب معدنی

  • معرفی محصول و برند کالا
  • افزایش میزان رقابت با سایر برندها و واحدهای تولیدی
  • افزایش پیشرفت و رونق کسب و کار از طریق جلب رضایت مشتری
  • آگاهی رسانی به جامعه مصرف کنندگان در خصوص کم و کیف کالا
  • ایجاد یک ظاهر زیبا و طراحی شیک برای بطری های آب معدنی
  • تفکیک کالا و برند شما از سایر کالاها و برندهای مشابه
  • ایجاد ارتباط میان مشتریان و واحدهای تولید کننده در جهت بهبود کسب و کار

انواع لیبل آب معدنی

avanpack.ir

روش های چاپ لیبل آب معدنی

  • چاپ فلکسوگرافی (Flexography)

برای چاپ لیبل آب معدنی از طریق این روش از یک ورق پلاستیکی استفاده می شود که این ورق و این روش امکان چاپ لیبل فوری را فراهم می آورد و با توجه به سرعت بالایی که در این چاپ وجود دارد مشکل خاصی در طراحی و برش زنی ایجاد نمی کند.

بنابراین اگر به دنبال سفارش چاپ لیبل با سرعت هستید این گزینه بسیار مناسب می باشد. در این روش چاپ با استفاده از کلیشه و تا 8 رنگ امکان پذیر می باشد ؛ همچنین ؛ امکان انتخاب های متعددی همچون لمینت ، طلاکوب و … را در اختیار شما قرار می دهد .

  • چاپ افست (Offset Lithography)

چاپ افست لیبل آب معدنی شامل یک ورق آلومینیم برای انتقال رنگ می باشد که پس از آن از روکش براق یا مات و یا از روکش یو وی استفاده می کنند. روکش براق و مات باعث ایجاد جذابیت بصری شده و برای تاکید بر روی عناصر خاصی از طراحی بکار می رود. روکش یو وی نیز این احساس را در مشتری ایجاد می کند که لیبل مورد نظر یک لیبل شیشه ای می باشد.

  • چاپ گراور لیبل آب معدنی (Rotogravure)

در این روش از یک سری استوانه که تصاویر روی آن ها حک شده استفاده می شود که جوهر و مرکب، از استوانه به کاغذ منتقل می شود، گرافیک و رنگ فوق‌العاده‌ای را تولید می کند .

این روش امکان چاپ لیبل در تیراژ بالا آن هم با کیفیت بسیار زیاد را به مشتریان و صاحبان واحدهای تولیدی می دهد.

توضیحات تکمیلی : 

لیبل لب چسب دار – لیبل پشت چسب دار – شیرینگ حرارتی 

صدفی – شفاف – متالایز- opp – pvc

فلکسو – افست – هیلوگراور

از 1 تا 100 سانتی متر – بدون محدودیت 

بر اساس سفارش مشتری

درج اطلاعات روی محصول